niedziela, 18 marca 2012

TELL ME ABOUT YOURSELF ...... c.d.

Sama chciałam, więc odpowiadam.
1. jakie było Twoje największe marzenie gdy byłaś małą dziewczynką?
  Nie miałam jakiś sprecyzowanych  marzeń typu kim chce zostać itd. w sumie to nie pamiętam żebym miała jakiekolwiek marzenia.
2. Jakie jest Twoje największe marzenie, gdy jesteś już dużą dziewczynką:D
   No mam takie, niedoścignione, i które się pewnie nigdy  nie spełni , ale mam, pomijając te o dzieciach i ich przyszłości to moim marzeniem jest lot F16 ;-)
3.   jaki jest Twój ulubiony kolor?
   każdy soczysty, błękit, biel, nawet róż ;-)  no i brązy z pomarańczem !!
4.  Twoja ulubiona książka ?
   taka z młodości, przeczytana tysiące razy to : Chłopcy z placu broni.
   Teraz zaczarował mnie Harry P.  Ale lubię w książkach jak się coś dzieje, wątki kryminalne ale takie że do końca się nie wie 'kto zabił'.
5. jakie jest Twoje największe marzenie związane z Twoim hobby ? ;)
    Marzy mi się maszyna do szycia.
6. Co Ci się nie podoba w Hiszpanii i Hiszpanach?
    W Hiszpanii to że jest ciepło. A w Hiszpanach ciągle szukam tej cechy która mnie uwiedzie.
7.  Gdzie byś chciała pojechać na wycieczkę swoich marzeń? :)
    Egipt, poczekam tylko aż się tam uspokoi.
8. jakie są Twoje ulubione kwiaty?
    konwalie i bzy , ze względu na ich zapach.
9. Które danie hiszpańskie najbardziej Ci smakuje ? :))
    Zakochałam się w gazpacho !!

Na 'anonimy' odpowiadam osobiście ;-)
 Bardzo dziękuję za pytania.  Ten dreszczyk emocji co mi się trafi .....
Jak widać odpowiedziałam na więcej niż 7 , bo o całe dwie sztuki więcej ;-)
No i zasady złamałam tym sposobem. Więc już lećmy tym torem i w nagrodę nominuję wszystkich tych którzy mi te pytania zadali ;-)) A może Wy też polecicie moim sposobem?

Bardzo dziękuję za zabawę !!


4 komentarze:

  1. witaj odlotowa dziewczyno, życzę Ci żeby spełniło się Twoje marzenie:D Dużo się dowiedziałyśmy o Tobie, miło mi Cię poznać :D (dobry pomysł z pytaniami:D)

    OdpowiedzUsuń
  2. He he nieźle się spisałaś :) No tym lotem to mnie zastrzeliłaś. Ja przed lotem zwykłym samolotem myślałam, że zawału dostane a tu F16 - oby się spełniło :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Tym lotem F16 wbiłaś mnie w fotel... Windą boję się jeździć, na karuzeli mi niedobrze więc nie jeżdżę...teraz dopiero widzę, jaka jestem bezbarwna :(

    Pozdrawiam i życzę realizacji marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło się czegoś dowiedzieć więcej o tobie :)Z tym F-16 nieźle wymyśliłaś :) Sam bym się tym przeleciał bo tylko tego i rakiety brakuje w kolekcji :) A te nominacje rozumie , że każdy kto zadał pytanie ma u siebie wkleić wyróżnienie tak? i spełnić warunki?? To może wymień te blogi żeby inni wiedzilei komu je dałaś :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu słowo ! ;-)