sobota, 10 czerwca 2017

PAMIĄTKA ŚLUBU J&G

Dziś jest ten dzień.
Przygotowałam taką pamiątkę dla Młodych.
Ty Wilson.


Już drugi raz schemat ten haftowałam. Ale! Ten poprzedni miał bukiet z krzyżyków. A ten ma inny. Widziałam, że tak też można, ale nie mogłam znaleźć schematu. Więc patrząc na gotowy obrazek nastąpiła wielka improwizacja. Po wyszyciu czerwonych kwiatów, "Połówek" stwierdził że "biednie" i zarządził dodanie czegoś żółtego. Więc zrobiłam żółte supełki. A później jeszcze tak sama od siebie dodałam zielone listki.


Zyskało akceptację,  więc zostało oprawione.


 I jeszcze jeden obrazek. A taki z pierwszym milionem. Gdzieś tam zobaczyłam i mi się spodobało. Całość, z doborem życzeń wykonał "Połówek" .


My niestety nie bierzemy udziału w zaślubinach i zabawie.
Połowa czerwca, za chwilę koniec roku szkolnego i kilka innych spraw złożyło się na to, że towarzyszymy Młodym (tylko) myślami.

Myśli ślubne.


10 komentarzy:

  1. Bardzo ładne pamiątki razem zrobiliście 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. swietny ten pierwszy milion, chyba sama sciagne twoj pomysl :)i zrobie cos takiego mojemu kuzynowi :)
    urocze sa wzory Wilsona, podoba mi sie twoja interpretacja , ozywa caly obrazek :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne pamiątki, Twoja przeróbka bardzo fajna :) kwiatuszki zyskały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super bukiet zrobiłaś w pamiątce :).

    Ale fajny pomysł z pierwszym milionem :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa przeróbka w hafciku:) Pierwszy milion -rewelacyjny pomysł hehe:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne pamiątki.Pierwszy milion rewelacyjny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie i na pewno będzie pięknie!
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne prezenty przygotowałaś! Piękna pamiątka, fajnie że eksperymentujesz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu słowo ! ;-)