poniedziałek, 21 listopada 2011

CANDY POWITALNE !

Czyli stara JA w nowym miejscu.

Bardzo serdecznie witam tych wszystkich którzy tu trafili z moich pierwszych "Myśli krzyżykiem pisanych".
I wszystkich którzy trafili tu przypadkiem, zatrzymali się na chwilę i mam nadzieję że zostaną tu na dłużej.
A  żeby dobrze zacząć proponuję małe candy powitalne ! (co prawda ja już tu zaczęłam wcześniej , żeby sprawdzić czy  będzie mi tu dobrze -> stąd wcześniejsze posty pokazywane jednocześnie w dwóch miejscach - na nowym i na starym )

A zasady?
- zostawiamy pod tą notką komentarz (no, że chcemy się bawić)
- jak ktoś ma zamiar powiedzieć o tej zabawie u siebie na blogu (i powie) zostawia dwa komentarze ;-)
- wpisy przyjmuję do 31.12.2011r.
- no a później zrobię losowanko ;-)

A co można dostać?
- na pewno pokazany naparstek -> prosto ze sklepu (na dzień dzisiejszy)
- materiały do 'hafcenia'
- coś na szydełku
- i jeszcze coś -> ale to już niespodzianka

Mam nadzieję że skusiłam Was choć troszkę, i znajdą się chętne do zabawy !



nie pozostaje nic innego jak Was powitać,
a więc witajcie i bawcie się dobrze !!

140 komentarzy:

  1. Witaj w nowym miejscu:)a z okazji trzeciej rocznicy-życzę wszystkiego dobrego!!!
    Chętnie zapiszę się na Twoją zabawę:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Jako pierwsza zjawiłam się na "parapetówce"

    OdpowiedzUsuń
  3. Babo okrutna! A ja się bałam, że w ogóle sobie idziesz! Chcę taki naparstek, a co ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. I o zabawie też poinformuję, tylko błagam zdejmij weryfikację obrazkową:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam w nowym miejscu!!!!! Już zmieniam adres w czytniku i też chcę naparstek !!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja też się chętnie pobawię :). Witaj w nowym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podążyłam za Tobą według wskazówek i wyrażam chęć w udziału w Twojej zabawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. No i przy najbliższej okazji zaproszę u siebie na blogu wszystkich do odwiedzenia Ciebie tutaj w nowym miejscu :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaaaa Cię. przez Ciebie nieomal zawału serca dostałam. Żeby tak mnie nastraszyć. Myślałam, że w ogóle się wypisujesz ze świata blogowego.
    Jesteś po prostu okropna !!! :) Tak mnie nastraszyć.

    Witaj zatem w ludzkim miejscu zwanym blogspotem. Hehe.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo a teraz doczytalłam, że robisz candy. Z tych nerwów, że znikasz nie przeczytałam całości wpisu.

    No oczywiscie, że chcę wziąć udział i oczywiście, że wstawie info na moim blogu...

    Eh, tyle nerwów na dzisiejszy wieczór i na co mi to, na co :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. no pewnie że chcę sie bawić;) ale dzisiaj tylko jeden komentarz kolejny zostawię jak będę u siebie na blogu, czyli za tydzień? fajnie że tu jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj w nowym miejscu, widzę że nie tylko mnie przestraszyłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Po cukierasy oczywiście też staję w coraz dłuższej kolejce.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj w nowym domku.Tu też będę zaglądać.Słodziutkie cukierasy chętnie przygarnę
    Marzena
    marzenacegielka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam na nowym miejscu i się oczywiście zapisuję na Twoje candy.Naparstek śliczny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Podałam informację na swoim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo chętnie dołączę do zabawy :) Oby dobrze Ci było w tym nowym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A informacja o zabawie jest tutaj: http://izoldka-kreatywnie.blogspot.com/p/candy-i-wymanki.html

    OdpowiedzUsuń
  19. No to widzę, że nie tylko ja zwiesiłam nos na kwintę czytając "ostatniego" posta ;-) Cieszę się, że jednak kontynuujesz pisanie bloga :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Info o candy już jest na moim blogu :-)
    Pozdrawiam cieplutko
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja się również zapisuję.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Podałam informację na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Trafiłam tu troszkę przypadkiem i chętnie wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Już wiem,że będę tu częstym gościem :) Informację już zamieszczam u mnie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  25. Super że na blogspocie jesteś. Na candy z chęcią się zapisjue

    OdpowiedzUsuń
  26. Też się wystraszyłam, że już blogować nie będziesz! Na szczęście to tylko fałszywy dzwonek :) A ponieważ straszny słodyczojad jestem, też się zapisuję po cukieraski.

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam nadzieję, że spodobało Ci się nowe miejsce. Materiały do haftowania wyglądają zachęcająco a naparstka jeszcze żadnego nie posiadam w swojej kolekcji, więc nie będę oryginalna jak powiem, że skorzystam z Twojej "propozycji".

    OdpowiedzUsuń
  28. Madziu, wszystkiego najlepszego w życiu osobistym i długiego blogowania.
    Na candy z przyjemnością się zapisuje - może się poszczęści, bo takie cudeńka rozdajesz. Banerek na moim blogu już jest.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Również powodzenia w blogowaniu! i zglaszam sie do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  30. chętnie zgłaszam się na candy i zapraszam na moje:)

    OdpowiedzUsuń
  31. info na moim blogu już jest:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się i ja do tej zabawy :) może wreszcie mi się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quitemaxwork@wp.pl
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  34. Ustawiam się w kolejce...naparstek już mi się śni!

    http://dasia-dasiolandia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Zamieściłam informacje na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo chętnie się zapiszę na Twoje cukierasy:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Umieszczam u siebie banerek o Twojej zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  38. zaświeciły mi się oczka do tego naparsteczka a i inne łakocie zachęcają
    zapisuje sie więc ochoczo
    zapraszam również do siebie na maleńkie co nieco http://halula.blogspot.com/2011/11/komu-komu.html
    pozdrawiam serdecznie
    Ula :)

    OdpowiedzUsuń
  39. banerek już umieszczony u mnie na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Staję oczywiście w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  41. O candy poinformowałam u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Wspaniałe candy! Chętnie ustawię sie w kolejce po Twoje słodkości :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  43. Chętnie spróbuję szczęścia w powitalnym Candy:) A nóż na Nowy Roczek los się uśmiechnie;)

    OdpowiedzUsuń
  44. I oczywiście pochwalę się udziałem w zabawie na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam się :)
    trojanda@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Informacja na blogu: troja.pinger.pl
    trojanda@o2.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. I ja chętnie zapiszę się na wspaniałe candy :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Хорошая конфетка. И я коллекционирую наперстки. Не знаю, можно ли участвоваь из России, но очень надуюсь ))

    OdpowiedzUsuń
  49. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  50. Ссылка на боковой панельке - http://koshkalu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. uuuuu zapisuję się. podobają mi się te kanwy! pozdrawiam.Lidzia

    OdpowiedzUsuń
  52. obrazek o candy jest u mnie w pasku bocznym

    OdpowiedzUsuń
  53. Mało brakło, a zapomniałabym się zapisać jako chętna (głównie ten naparstek mnie interesuje :P)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  54. A jeśli info w prawym pasku blogu się kwalifikuje, to drugi komentarz zostawiam...

    OdpowiedzUsuń
  55. Oczywiście bardzo chętnie ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Oczywiście poinformuję o tym candy na swoim blogu !!!

    OdpowiedzUsuń
  57. Очень вкусная candy!!! Не могу пройти мимо!!! http://olgaolivia35.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Będę wpadać na nowy adres :)

    Ach, stać się posiadaczką takiego naparstka...

    Może się uda? :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Informacja na blogu (no bo jakże inaczej

    OdpowiedzUsuń
  60. Czy tam est Hiszpania na tym naparstku? Zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  61. I jest informacja na bocznym pasku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. Zapisuję się z nadzieją :=))
    Adusia
    basta.blaszak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  63. czyżbym nie zostawila info? Napewno mam u siebie na pasku bocznym:) Zrobilam to odrazu ale tu nie, sorki i juz sie poprawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  64. uwielbiam haftować krzyżykami!! :) z chęcią więc wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  65. i umieściłam banner w prawym pasku bocznym :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Witam i przyłączam się do zabawy. Życzę miłego blogowania w nowym miejscu. Pozdrawiam Małgosia ma.bo13@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. Bardzo chętnie staję w kolejce. Śliczny ten naparstek :D

    OdpowiedzUsuń
  68. Ja też staję w kolejce :) bo naparstek jest cudny

    i zapraszam do siebie

    www.majalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  70. staje w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  71. a informacje umieściłam już na pasku bocznym :D

    OdpowiedzUsuń
  72. A ja nie mam bloga, ale wpisuję się też na zabawę. Taki fajny naparstek się przyda napewno. Kanwa też :)
    Powodzenia na nowym miejscu :)
    efka53@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  73. Zapisuję się z przyjemnością.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  74. I oczywiście informacje o twoim candy zamieszczam u siebie na blogu (pasek boczny) :))

    OdpowiedzUsuń
  75. Widzę, ze nie tylko ja chce ten śliczny naparstek.Zapisuję się do zabawy ze względu na niego.Pozdrawiam i zapraszam na moje Candy.

    OdpowiedzUsuń
  76. Wpisuję się drugi raz , informacja o Candy na moim blogu.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  77. zgłaszam się
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  78. banerek dodałam :) zapraszam do siebie na candy: http://agpeart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Nagroda zachęcająca bardzo.. :) Choć w moim przypadku bardziej z myślą o mamie.. Staję zatem w kolejeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Na pasku bocznym mojego bloga oczywiście informacja o Twoim Candy.. :) Swoją drogą - zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  81. Ja również dołączam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Informacje w formie banerka umieściłam na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  83. wow...naparstek piękny jest...też się zabawię...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  84. umieszczam na moim blogu zabawę więc piszę drugi raz...zapraszam do siebie...

    OdpowiedzUsuń
  85. Jeszcze mnie tu nie ma, ale szybciutko się zapisuję!

    OdpowiedzUsuń
  86. Zgłaszam się i ja :)
    Pozdrawiam:)
    http://amarantart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. Informacja zamieszczona (prawy boczny pasek bloga)
    http://amarantart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. Ja również witam w nowym miejscu i wyrażam ogromną chęć wzięcia udziału w zabawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  89. Banerek na pasku bocznym na http://kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  90. No i banerek już na bocznym pasku mojego bloga
    http://krzyzykowakrainna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  91. Uwielbiam krzyżyki więc szybko ustawiam się w kolejce :) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Hello!
    I want to play with you, please enter my name...

    lapappilon@gmail.com
    lapappilon.blogspot.com

    Hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  93. I post in my sidebar...

    lapappilon@gmail.com
    lapappilon.blogspot.com

    Hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  94. Я и России, Добро пожаловать!

    http://myslipisane.blogspot.com/2011/11/candy-powitalne_3771.html

    OdpowiedzUsuń
  95. Ja bardzo chętnie się piszę :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Info na blogu także wrzucone :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Замечательная конфетка! Если можно. то очень хочу поучаствовать!:)
    http://bukakarabuka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  98. i ja się przyłączam do grona :)

    OdpowiedzUsuń
  99. obserwatorem zostaję banerek dodany :) zapraszam serdecznie na candy u siebie :) http://agpeart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  100. Zapisuję się i ja, zapraszam do siebie . Naparstek super. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  101. Pewnie, że skusiłaś :).

    Zapisuję się :).

    OdpowiedzUsuń
  102. Informacja o candy jest na pasku bocznym więc umieszczam drugi komentarz :).

    OdpowiedzUsuń
  103. Ustawiam się w kolejce po te wspaniałe łakocie...
    Pozdrawiam serdecznie życząc miłego blogowania w nowym miejscu

    OdpowiedzUsuń
  104. i dołączam do obserwatorów :-)

    OdpowiedzUsuń
  105. tzn. umieszczam info na pasku bocznym ;-)

    OdpowiedzUsuń
  106. Chętnie ustawię się w kolejce:) zapraszam również do siebie:
    http://lovelythings-marta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  107. link do candy znajduje się u mnie na pasku bocznym. Pozdrawiam :)
    http://lovelythings-marta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  108. Bienivenida en España :)
    pozdrawiam z Oviedo i oczywsicie spiesze sie zapisac na Candy
    zycze powodzenia w nowym miejscu i oczywiscie zapraszam do ksiezniczek :)
    besitos
    m

    OdpowiedzUsuń
  109. i jeszcze raz ja, bo mozna dwa razy :)

    OdpowiedzUsuń
  110. super ! ale słodkie te cukierki, i ptaszek fajny :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  111. super ! ale słodkie te cukierki, i ptaszek fajny :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  112. Na blogu notka dawno wstawiona :) tylko chyba zapomniałam o zostawieniu komentarza :(

    OdpowiedzUsuń
  113. Witaj. Nie wiem czemu mój komentarz i to nie jeden który zamieściła już wcześniej, nie pojawił się tu pod postem. Czyżby osoby z Polski nie były brane pod uwagę w candy??? Pozdrawiam serdecznie i jednak liczę na udział w losowaniu.
    Szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  114. i ja dołączam do ogonka pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  115. Przypadkiem tu trafiłam, a chciałabym wrócić do krzyżykowania choć to była dawno, ale tego chyba się nie zapomina :)

    OdpowiedzUsuń
  116. No i przypadki przecież nie istnieją.
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  117. oczywiście zapisuję się:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  118. ech ja to zawsze na ostatnią chwilę:)z drugim komentarzem oczywiście;) ale szanse zwiększyłam:)
    jeszcze staroroczne uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  119. Zapisuję do tej zabawy i ja.Marzę o następnym naparstku do mojej kolekcji,Może mi się uda.
    jolka.best@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  120. Marzę o następnym naparstku do mojej kolekcji. Zapisuję się do tej zabawy.
    Jolka.best@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  121. Fajne nagrody z chęcią biorę udział :) magdalena.b.k@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  122. Ja też się zapisuję :) kazmierczak.lukasz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  123. Również jestem chętna. Podziwiam Pani prace :) werabibi@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  124. To ja też się zapisuję na losowanie :) Pozdrawiam bartczakalicja@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  125. Cuda same a te ptaszki... ;) to już marzenie, więc skuszona zapisuję się i trzymam w kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  126. i oczywiście wszem i wobec rozgłoszę. Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  127. Ja też zapisuję się w kolejce, naparstki zbieram już od kilkunastu lat, ale takiego nie mam. Przy okazji gratuluję fajnego bloga. estera.kurek@vp.pl
    www.robotkoweconieco.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  128. Marzę o następnym naparstku do mojej kolekcji,którą zapoczątkowała Ania z Kłodzka(Anek 73).
    Zapisuję się do zabawy,może Nowy Roczek przyniesie mi prezent.Pozdrawiam i życzę samych dobrych dni w 2012 roku
    jolka.best@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  129. Marzę o następnym naparstku do mojej kolekcji,którą zapoczątkowała Ania z Kłodzka(Anek 73).
    Zapisuję się do zabawy,może Nowy Roczek przyniesie mi prezent.Pozdrawiam i życzę samych dobrych dni w 2012 roku
    jolka.best@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu słowo ! ;-)