sobota, 5 maja 2018

GĄSKI

Gąski, gąski do domu...
Jakiś czas temu nastała na fb moda na gąski.
Zakochałam się w nich bez pamięci.
Wyjścia nie było, musiałam je mieć. I sukcesywnie, pomalutku, tydzień za tygodniem moje stadko rośnie.
Zabrałam je na spacer :)


W promieniach słońca pięknie pozowały.
Sama nie wiem, która zgrabniej. Z różowym dziobem? Z niebieskim? A może żółtym?
Jest tyle możliwości.


A teraz gęsiego do domu!


Gąski są białe :


I w kolorze ecru:


I chociaż schemat ten sam, staram się, aby każda gąska była wyjątkowa, inna, nie tylko kolorystycznie, ale też inaczej ozdobiona. Wstążeczki, kwiatuszki, gwiazdki...


Zmieniłam też wykończenie gąski. Moje mają podstaweczki.

Mam nadzieję, że i Wy się w nich rozkochacie i przepadniecie tak jak ja. :)

Myśli gęsie.

15 komentarzy:

  1. Urocze stadko gęsi :) Każda inna i każda wyjątkowa **

    OdpowiedzUsuń
  2. oraaaaajusku! chce taka :D cudne sa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaje..fajne gąseczki no przesłodkie

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak, można się zakochać :) Nie umiem zdecydować, która najładniejsza. Wszystkie cudne! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie sympatyczne są te gąski:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje gąski jakieś takie sympatyczne i pokojowo nastawione; z dzieciństwa pamiętam moje spotkanie z rodziną gęsią - nieźle mi łydki poszczypały, a i za coś wyżej łydek także zabierać się zaczęły ... :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. No i jak tu się w nich nie zakochać?! Są cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zabawnie wyglądają w trawie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gąski są cudne i jaka fajna sesja zdjęciowa na zielonej trawce;) Super!
    Pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. absolutnie urocze gąski ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne są! Różowa jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Son muy originales tus patitos, paseando por el cespe.
    Besos

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu słowo ! ;-)