poniedziałek, 24 października 2011

JESTEM, JESTEM

chociaż nikt nie pyta gdzie jestem, informuję że jestem ;-)

Dlaczego tak się dzieje, że mnie nie ma, nie wiem. I nawet by się znalazło co do pokazania, ale mi się nie chce ;-) I w tych dwóch zdaniach doszłam do tego dlaczego mnie nie ma - no po prostu mi się nie chce. Lenia mam. To takie małe zwierzątko, przyszło (nie wiadomo skąd) i tak sobie razem żyjemy.
Fajny jest ;-)

No ale żeby nie było, że tak mną ten leń zawładną, coś tam jak wspomniałam 'robi się' i kiedyś się tu pojawi.

I zapisałam się na SAL Świąteczny 2011 ;-)


I jeszcze na SAL MADAM !  Widziałam i w planach  miałam głowę z motylkiem, a tu są aż cztery na każdą porę roku. I są fantastyczne !!
Od pewnego czasu marzyły mi się cztery pory roku, tylko jeszcze odpowiedni motyw mnie nie znalazł. Do dziś.



Więc coś wydłubanego z tych zabaw niedługo pokażę.
Ale mam też i inne moje wytwory.... jakoś to muszę w czasie rozmieścić ;-)
A o zrobienie fotek i zamieszczenie ich tu poproszę Lenia.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde pozostawione tu słowo ! ;-)