sobota, 26 sierpnia 2017

USPRAWIEDLIWIENIE

Długo mnie nie było, i jeszcze chwilę nie będzie. W takim wymiarze jakim bym chciała, mogła, i w jakim bywałam. Tutaj i na Waszych blogach.

Ale mam tak słodkie usprawiedliwienie, że myślę, że wybaczycie.

Oto powód całego zamieszania :


Pojawił się na świecie 4 sierpnia i stał się całym naszym światem. I przysłonił wszystko inne.

Pierwsze sześć miesięcy przespałam. Kiedy tylko pojawiła się możliwość położenia głowy od razu odpływałam.
I odrzuciło mnie od wszelkiego robotkowania.
A teraz wiadomo. Może by się chciało coś zrobić, ale czasu brak.

Ale kiedyś wrócę.

A taki prezent przyjechał do mnie od Eli, wraz z wygraną torbą, o której było ostatnim razem:



Pozdrawiamy wszystkie twórcze e-ciocie..!!!

Myśli malutkiego ciałka.

23 komentarze:

  1. Gratuluję! Niech zdrowo rośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje niech sie chowa zdrowo!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Es una buena razón para que estés desaparecida..... muchas felicidades.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję synka! Zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje, życzę mnóstwo zdrowia i samych cudownych chwil.

    OdpowiedzUsuń
  6. Raz jeszcze gratuluję i ściskam każde z osobna mocno, mocno!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję,niech się zdrowo chowa!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje i zdrówka dla całej Rodzinki :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteście dla mnie jak rodzina i niech tak pozostanie
    Przytulam i tęsknie
    Bycie Przyszywaną matka chrzestna he he to zaszczyt

    OdpowiedzUsuń
  10. To ci niespodzianka :).

    Kochana, moje wielkie gratulacje i niech synuś zdrowo się chowa :).

    Prezent super :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje.Moc uścisków dla Rodzinki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje. Niech się zdrowo chowa!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu słowo ! ;-)