środa, 27 grudnia 2017

POŚWIĄTECZNIE

Jak tu zacząć?
Wypoczęte? Nie przejedzone? Szczęśliwe?

Święta- wiadomo, czas napięty.
A ja dziś Wam pokażę kilka fotek z ostatnich dni.

Madryt pięknie oświetlony. Pewnego dnia zrobiliśmy sobie wycieczkę.


Nawet barierki dostały świąteczne wdzianka. Trochę mnie to ubawiło. Podziwiam, że komuś się chciało :)


Pojawiło się też lodowisko. Rozkładane jak kram świąteczny. Nawieźli lodu i równali :)


A w domu przygotowania do świąt. Dwanaście dań musi być (trochę naciągane dwanaście,  ale jest). Z racji "wymagających obowiązków" przygotowania zaczęliśmy kilka dni wcześniej. Normalnie wszystko robię w wigilię, łącznie z pierogami :)
A teraz miałam pomocników. Takich skrzatów:)

 I jeszcze klimacik. Choinka, stroiki, i tradycyjnie szopka robiona przez Tutusia - wielkiego fana wiadomo czego :)


A Mikołaj u Was był ?  Ja mojemu trochę pomogłam. Potrzebna była skrzyneczka na nowe zdobycze.

I tak to mija grudzień. Bez śniegu, ze strasznym wiatrem.
Na zajadaniu słodkości i oglądaniu filmów.
Przerwa w szkole do ósmego stycznia. Co robić? Odpoczywać!
Bawić się. :)
U nas zabkowanie. Marudzenie. Czasem chusta pomaga i usypia. Ale mój klocuś duży i robótki są oddalone w czasie. Bo wzrokiem nie sięgam :)


 I już niedługo będzie  skończone 5 miesięcy. Ale ten czas leci.

Wszystkiego dobrego na Nowy Rok!!!

Myśli poświąteczne

7 komentarzy:

  1. Piękne i klimatyczne fotografię a Twój "klocuś" naprawdę słodkie:)
    Uściski i oczywiście Szczęsliwego Nowego Roku:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia! Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też przerwa do 8 stycznia. Moje na szczęście przechodziły ząbkowania bezboleśnie.Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest "marudnie". Nie potrafi się ułożyć do spania.

      Usuń
  4. Mojemu wnukowi taka szopka z klocków lego bardzo by się podobała :)
    Szczęśliwego Nowego Roku dla Ciebie i Twoich bliskich :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepsze życzenia noworoczne! Dużo zdrowia i spełnienia marzeń, tych wielkich i tych całkiem maleńkich, dla Ciebie i Twojej Rodziny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęśliwego Nowego Roku!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu słowo ! ;-)