poniedziałek, 23 kwietnia 2018

NAPARSTKI - MURCIA

Pokazałam Wam zdjęcia z naszego wyjazdu świątecznego, ale nie pokazałam jakie sobie przywiozłam nowe naparstki.

Oto one:


Z miasta Murcia. Taki jak lubię, z budowlami, podpisany, nie zapomnę gdzie byłam :)
Kolejny z siedzącym Don Kichotem:)
Bardzo mi się podoba, mimo iż się nie mieści na półeczce.
Kolejne dwa z miejscowości w której się zatrzymaliśmy nad morzem Mar Menor. Miasteczko Pagán, którego symbolem  są wiatraki i flemingi.


I tak oto właśnie moja kolekcja się rozrasta.

Myśli naparstkowe.


6 komentarzy:

  1. Super nowości do kolekcji i piękne pamiątki z podróży. Szczególnie podoba mi się ten zielony z żywicy, bardzo ładny kolor. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne naparstki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pamiątki, a Don Kichot w rozkroku siedzący i książkę czytający jest zachwycający; tak sobie myślę, że chyba byłby mniej zachwycający jakby mu szew w kroku puścił:))
    Pozdrawiam serdecznie
    P.S. Wybacz Madziu te końcowe słowa o kroku Don Kichota, ale czasami mi się nadwyobraźnia włącza.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu słowo ! ;-)