poniedziałek, 11 stycznia 2016

WITAM RADOŚNIE W NOWYM 2016 ROKU

Z wielkim uśmiechem  i nieokiełznaną radością witam Was w tym Nowym Roku 2016.
Dziękuję za życzenia, które od Was otrzymałam, i sama życzę Wam, aby ten rok był lepszy od poprzedniego, i dostarczał mnóstwa czasu na przyjemności.

Chwilę mnie nie było. Ale tak dużo się dzieje, że ciężko nadążyć z informacją, co , gdzie, kiedy.....

Zdjęcie w ostatnim poście zostało zrobione na kiermaszu przedświątecznym i przedstawia fragment mojego stoiska. Dużo pracy przed, ale też mega radość w trakcie i po ;-)

A potem święta w mieście rodzinnym . Spotkania z rodziną, przyjaciólmi. I śnieg !

W miarę możliwości starałam się być na bieżąco na Waszych stronach.

Tyle zabaw się pojawiło. Tyle pokus. I warunki zabaw muszę wypełnić. Bo przez telefon nie bardzo się dało.

Pierwszy kusiciel: Chaga






      
i jak tu się nie skusić?

Drugi:  Candy Xgalaktyczne

 
ach ta sówka, nazwana przeze mnie sówką wietrzną, w snach mnie prześladuje....

Pozdrawiam serdecznie
z myślami candowymi....


4 komentarze:

Dziękuję za każde pozostawione tu słowo ! ;-)