środa, 15 lutego 2012

SAL MINI HAFCIKI - CZ.1

Zapisałam się na zabawę salową u Dendrobium.  Zabawa polega na wyszywaniu małych hafcików.
Do wyboru były dwa, i chociaż w pierwszym założeniu miałam zamiar te dwa wyszyć, skończyło się na tym jednym. Ten drugi może kiedyś, kto wie !
A oto moja lawendowa gałązka.
i tak powstała zakładka.

I żeby się zrobiło bardziej wiosennie w towarzystwie goździka ;-)

No to czekam na kolejne propozycje hafcikowe ;-)

A kto ma ochotę się z nami bawić to niech biegnie do Dendrobium, bo jeszcze chętnych przyjmuje ;-)
A im nas więcej tym przyjemniej ;-)


8 komentarzy:

  1. śliczna gałązka lawendy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja zakładeczka wnosi już powiew wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lawendą zapachniało. Ja skusiłam się na amorka (pewnie przez jego ładniutką pupę :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Już myślałam, że zrezygnowałaś... a na poważnie to śliczną zrobiłaś zakładkę. I łodyżka jak u mnie na woreczku, skrócona:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie dziękuję za gratulacje. Widzę, że kolejna pokrewna dusza. Już nas liznkuję :) - Pani Niteczka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu słowo ! ;-)