wtorek, 13 sierpnia 2013

TILDA W BŁĘKITACH

Jest kolejna lala.
W błękitach. ok 50 cm wzrostu ;-)
Bardzo fajnie mi się ją tworzyło. Miałam ją już w głowie w chwili kupowania materiałów. Sukieneczka miała być w kwiaty, a getry w kropeczki zakończone koroneczką.


Moja lala ma też blond włosy !! nie z wełny ;-) i też nie moje , hehe. Udało mi się kupić sztuczne włosy.
Ma zaplecione warkoczyki i  doczepione kokardki. A w ręce trzyma poduszkę z koronkową kieszonką. Tak żeby sobie np lusterko w niej schować.... muszę się rozejrzeć za taką miniaturką.
A na nóżkach ma klapeczki z żółtym kwiatuszkiem.
Granatowe rzęsy... i różowe policzki, pomalowane różowym perfumem w kredce, więc i też ładnie pachnie...


BARDZO MI SIĘ PODOBA !! A CO !
A w głowie już jest kolejna laleczka...
Maszyno ! Nadchodzę !



13 komentarzy:

  1. Widzę, że szalejesz ;) Bardzo fajna laleczka:) Ma śliczne włosy i ta opaska- cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna!!! Z niecierpliwością czekam na następną...

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna:) bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi przypadła do gustu ta Twoja Tilda...:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna! Ślicznie wystrojona! Widzę, że się rozkręcasz :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna! Świetne klapeczki :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna jest ta Twoja Blondyneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie słodkie warkoczyki, zapraszam do mnie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczności...Zapraszam też do mnie...klubtilda.blogspot.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu słowo ! ;-)