wtorek, 1 stycznia 2013

NOWY ROK 2013 UWAŻAM ZA OTWARTY !!

Podsumowanko?
Nie za bardzo jest co ;-)
hmmm, zastanówmy się....
W roku 2012: 
Pojawiło się  155 wpisów - co w porównaniu z poprzednim rokiem 2011 (30 szt) robi wrażenie ;-)
Liczba wyświetleń stron przekroczyła 23 600 !! fiu fiu....
Dorobiłam się 107 (czyt stu siedmiu) ! obserwatorów ! których ściskam z całej siły (oddychać spokojnie, oddychać)
I pozostawiono u mnie 1418 komentarzy (wpisu słownego nie będzie). z czego kilka jest moich ;-) oj tam, oj tam -> ociupinka.
Odwiedziły  mnie osoby z 12u państw. 

I  ! koleżanki mojej mamy (bo moja mama to mi reklamę w swoich kręgach robi) , które nic nie piszą, ale mojej mamie mówią że zaglądają i obserwują ! To może jednak? coś napiszą? ;-)

A co udało mi się stworzyć przez caluśki roczek?
No troszkę tego było, ale żebym była specjalnie dumna to nie.
Jeśli statystyki się i mnie nie mylą to mam 47 wpisów krzyżykowych, 16 szydełkowych, i jeszcze kilka innych, hehe
Szału nie było.

Plany na 2013?
Ba, pewnie że mam. Ale pisać nie będę bo musiałbym za rok się z nich rozliczyć. A nie wiem czy mi się będzie chciało, a co najważniejsze czy mi odwagi wystarczy ;-)

No to trzymajcie się dzielnie.
Dziękuję Wam za doping i za te liczby wyżej wymienione bo to dzięki Wam!
Mam tylko nadzieję że jeszcze tu zostaniecie i gościć u mnie w tym Nowiutkim Roku będziecie !
Cieszę się z każdego słówka pozostawionego. I za życzenia które ostatnio tak licznie do mnie wpłynęły!
Dziękuję i przepraszam jeśli do Was jeszcze nie dotarłam, czy też życzeń nie zostawiłam.
Obiecuję że się pojawię. No może nie z życzeniami, bo tak jakoś nie lubię 'po kablu' życzyć. Wolę 'na żywo'.

Cieszę się że podobały Wam się moje życzenia noworoczne , dziś dorzucę do nich więcej godzin na to co lubimy robić !! ale przede wszystkim:
                                                            SZCZĘŚLIWEGO !!



3 komentarze:

  1. Życzę, by Rok cały, po prostu był wspaniały!
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. No ba, pewnie, że będę zaglądać, bo tak światowo mi i dobrze u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku:))))
    i niech Ci się spełni....
    i wszystkie plany zrealizuj!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu słowo ! ;-)