czwartek, 3 listopada 2011

ŚWIĄTECZNY SAL CZ.1

Pierwszy raz biorę udział w zabawie salowej.
I dziś pokażę moje poczynania w Świątecznym Salu.
Wyszywam schemat Lili Soleil.
Na początku wybrałam sobie błękitną kanwę i białą nitkę. Ale jak zaczęłam liczyć i kalkulować wyszedł mi kolos.  No więc nastąpiła zmiana. Na biały materiał. Który ma ok 100 oczek na 10 cm. Malizna, a kolejne utrudnienie to takie, że nitki są 'jakby ruchome' i mulina mi się przesuwa.
Wyszywać będę trzema kolorami. Na załączonym zdjęciu są już użyte dwa. Nie widać tego. Ale mam nadzieję że na całości będzie to widoczne.
Mam też pomysł na inne wykończenie domku. ale pomału, pomału.....

 No to do następnego razu ;-)
Poczynania moje i innym uczestników zabawy można oglądać TU.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde pozostawione tu słowo ! ;-)