wtorek, 6 marca 2012

POLECAM OBEJRZEĆ...

Gorąco zachęcam , jeśli macie ochotę pooglądać Hiszpanię. Migawki różnych miejsc, sytuacji, zachowań.
Blog naszych znajomych, pochodzących z tego samego miasta co my, a poznanych dopiero tutaj ;)
Fotki podziwiam już od jakiegoś czasu , ale te dwie które niżej prezentuję utwierdziły mnie w przekonaniu że trzeba je pokazać większej publiczności, co też czynię.
Oczywiście za zgodą autora.

Bardzo mi się podobają.
A Was odsyłam na PYXIDIS.
Miłego oglądania !


11 komentarzy:

  1. wow, jestem pod wrażeniem ;o super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fascynuje mnie ten daleki kraj i na pewno obejrzę fotki dokładnie:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia wspaniałe...klimatyczne :)

    Wreszcie się wydało ,która zakładeczka jest Twoja...tak przypuszczałam:)
    Śliczne te słoneczniki...chyba bezczelnie uśmiechnę się o schemat ;)
    Pozdrowienia zasyłam:)))
    K.

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie zdjęcia mają duszę...Nie każdy potrafi przedstawiać rzeczywistość w tak piękny sposób.Zazdroszczę tej umiejętności:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudne te zdjęcia!!!
    Gratuluję ślicznej zakładki :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej czy to rejon la Mancha, moje ogromne marzenie zobaczyć to na żywo.Cudowne zdjecia. Pozdrawiam,
    Gratuluję ślicznej zakładki uwielbiam słoneczniki. Nieśmiało uśmiecham się o schemat:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia .
    dr-_ewa999

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też polecam Hiszpanię - na zdjęciach i żywo.

    OdpowiedzUsuń
  9. o matulu ależ tam pięknie..... oj oj ja tam chcę!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu słowo ! ;-)