wtorek, 24 kwietnia 2012

RÓŻNOŚCI .. ZALEGŁOŚCI..

Mam dużo zaległości. Muszę je nadrobić.
Na początek jeszcze świątecznie. Nasze pisanki i kartka świąteczna do której każdy członek naszej czteroosobowej rodziny przyłożył rękę ;-)
I to jedyna kartka jaką wykonaliśmy na święta.
I tu chciałam podziękować za Wasze życzenia świąteczne, za karteczkę Aneladgam - zwłaszcza za treść życzeń. Dziękuję.

A później, czy też wcześniej złapałam licznik w 'czytam i smakuję' , Nataliya przysłała mi kolczyki ;-) ale jakie ;-) i cukiereczki.
A kolejna przesyłka w zabawie u Agnieszki. Była mała zagadka, a ja zostałam jedną z nagrodzonych wielkanocną przesyłką ;-)
Bardzo dziękuję ! Fajnie jest dostawać prezenty ;-)

I jeszcze jedna sprawa. Dotarła do mnie Wędrująca książka. Książka należy do Tami. A ja dostałam ją wraz z zakładką od Czekoczyny.  


Książka oprawiona i 'się czyta' . I wciąga .....

To by na dziś było tyle.
Jeszcze trochę zaległości jest.
Ale to już innym razem.

Miłego dnia życzę.
I przypominam o liczniku ;-)




 


10 komentarzy:

  1. nie mam pojęcia jak Ty to robisz, że łapiesz te liczniki :) mi się jeszcze nigdy nie udało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, sama nie wiem jak ja to robię ;-) pilnuję , obserwuję, a później szybciutko łapię ;-)

      Usuń
  2. gratuluje slicznych prezencikow i zycze milej lektury...

    OdpowiedzUsuń
  3. Super upominki dostałaś. A Wasza wspólna kartka będzie cudowną pamiątką. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna karteczka:) i super prezenty dostałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam jak kiedyś pożyczyłam książkę od nauczycielki i spytała się mnie czy mam jakieś stare gazety żeby ją oprawić. Strasznie się zdziwiłam po co oprawiać książkę, jak za chwilę ją oddam, ale widzę, że Ty też tak robisz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam tak, bo chciałabym ją jak najmniej 'zużyć' ;-) chcę się przyczynić do tego żeby do Tami wróciła w miarę przyzwoitym stanie ;-) a długa jeszcze droga przed nią.

      Usuń
    2. Dzięki kochana za troskę :) mam nadzieję, że książka się podoba :)

      Usuń

Dziękuję za każde pozostawione tu słowo ! ;-)