sobota, 25 sierpnia 2012

BARCELONY C.D.

Dziękuję za Wasze komentarze i bardzo się cieszę, że podobają się Wam fotki z naszych wakacji.
Które niestety nie oddają całego piękna Barcelony.
A teraz mała dokładka, z przymrużeniem oka ;-)

A to autko na polskich tablicach, gdzie kierowcą jest Czeszka i może za bagatela 75 euro pokazać co ciekawsze zakątki miasta.


Morze, morze, morze....... 
Nocą, nocą, nocą .....
Ach te moje nogi ..... hehehe

W drodze powrotnej spotkaliśmy stado bocianów ! Które na mój widok poderwały się do lotu.
Ale dlaczego? ;-)

Przejeżdżaliśmy przez południk ;-)
Na mapie widać jak jechaliśmy wybrzeżem, i fotka z auta.


Ciąg dalszy nastąpi ....


Pozdrawiam wszystkich tu zaglądających i życzę Wam dużo uśmiechu i udanych wakacji ;-)



8 komentarzy:

  1. Babcia zawsze mówiła mi że zobaczenie bociana w locie przynosi szczęscie, więc może i to stado chciało przynieść szczęscie tobie?
    piekne zdjęcia, marzy mi się Barcelona
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia:) wszystkie bociany ruszyły po maluszka dla was:) hehe

    OdpowiedzUsuń
  3. Barcelonę zwiedzałam kiedyś przez dwa dni, teraz chciałabym pobyć chociaż z tydzień;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Och te nogi - zgrabne, a widoki no cóż, do nóżek im daleko, ale tyż pikne

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia, i widoki, i nogi, i wszystko.
    Tylu boćków na raz nigdy nie widziałam!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodnie z tyłkiem (albo bez, jak kto woli) mnie rozwaliły :D Poza tym - wszystko fajne :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu słowo ! ;-)