wtorek, 23 października 2012

PREZENT OD ANELADGAM

W smutne jesienne dni wpadło mi w ręce trochę radości. Nie obyło się bez nerwów. A to z tego powodu, że Madzia nie miała mojego nowego adresu, przesyłkę wysłała, o czym ja wiedziałam (tylko nie zarejestrowałam podania nowego adresu bo czegoś takiego nie było), i po kilku dniach (w piątek) zapytała czy doszło.... i od słowa do słowa ....  Byłam wczoraj na poczcie szukać zaginionej przesyłki i modląc się w duchu żeby jeszcze nie odesłali. Ufff udało się ! jeszcze dwa dni i było by 'po ptokach'.
Aneladgam w nagrodę w swoim konkursie przygotowała magnesy. I spodziewałam się małej koperty , i pan na poczcie miał przekazane takiej szukać. A tu idzie z wielką kopertą !!
Dostałam magnes i zestaw do wyszywania !!

Czyż nie jest słodki?

Madziu bardzo dziękuję za niespodziankę ! ;*
BARDZO BARDZO !


10 komentarzy:

Dziękuję za każde pozostawione tu słowo ! ;-)