poniedziałek, 18 stycznia 2016

OCIEPLACZ NA KUBEK

Był sobie kubek. Zakupiony w prezencie pod choinkę. Taki złoty. Ładny.
Ale tak sobie pomyślałam, żeby szybko ciepła nie oddawał,  a przy tym w ręce nie parzył - przydałby mu się ocieplacz.
Wybór padł na cieniowaną włóczkę, bo bardzo byłam ciekawa jak będzie się kolorek układał.
Szału z wzorkiem nie ma, a wyszło tak :


Nie mogłam się zdecydować w wyborze guziczków. Więc zostało jak na obrazku ;)
A tak wygląda kubek - termosik ubrany w super wdzianko :




I mam nadzieję, że mu ciepło.

Dziękuję za tyle dobrych słów pod moją styczniową dziewczynką wróżką. Nie zasłużyłam na tle innych wróżek . Muszę się bardziej postarać z wykorzystaniem lutowego haftu. Tylko czy mi wystarczy zapału i chęci?  Czas pokaże.

Pozdrawiam,  Was, moi goście.
Myśli kubkowo- cieplarniane

15 komentarzy:

  1. Na pewno cieplutko i ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale wesolutki kubek , fajnie wygląda.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super jest i taki nie-zimowy w kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny sweterek na kubek :-) Guziczki słodkie :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super to wygląda i jakie urocze guziczki.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://hafciarkablog.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie marudź wróżka cudna i już. a kolorki na ubranku kubka energetyczne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweterek jest wesolutki i kolorowy:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudo...i te kolorki różowo- fioletowe:)
    Aż miło zagrzać łapki o taki sweterek :)
    Uściski Madziorku:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie wygląda ocieplacz z cieniowanej włóczki :)
    I te guziki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Extra ocieplacz :-) Kolorki żywe, wiosenne w sam raz na dzisiejszą pogodę :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudeńko, zapewne z takim cudem herbatka lepiej smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No pięknie wyszło i kubeczek nie zmarznie :)
    Podoba mi się ten ocieplacz, guziczki dodatkowo dodają uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki cieniowanej włóczce ocieplacz super się prezentuje i te urocze guziczki :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, uwielbiam takie rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny, w moich ulubionych kolorkach ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu słowo ! ;-)