piątek, 15 lipca 2016

NAPARSTKI Z SEGOVII I LA GRANJA

Mała wycieczka i nowe zdobycze.
Już dawno miałam w planach odwiedzić to miasto ( kilka razy byłam przejazdem) i obejrzeć dokładnie akwedukt (tu można o nim poczytać). Robi wrażenie.

Po drodze odwiedziliśmy takie małe miasteczko La Granja de San Ildefonso, z pałacem królewskim, jednym z oficjalnych królewskich rezydencji hiszpańskiej monarchii.  Otoczony jest ogrodami i fontannami. Już kiedyś tam byłam z koleżanką Izą


Wtedy jeszcze nie zbierałam naparstków. Więc teraz musiałam to nadrobić. 


Oto zdobycze:




Wybór był duży. Bardzo duży. A ja tak skromnie. Naparstek z napisem skąd pochodzi i rysunkiem charakterystycznym dla danego miejsca. 

No to jeszcze pokażę ten akwedukt :









Kolejny punkt na mapie odznaczony. 


Myśli naparstkowe. 





12 komentarzy:

  1. Oj zazdroszczę zdobyczy naparstkowych i oczywiście świetnej wycieczki !!!
    Uściski słoneczne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne miejsce i śliczne pamiątki udało się upolować! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Akwedukt rzeczywiście robi wrażenie - miałam przyjemność oglądać go na żywo! A zdobycze naparstkowe piękne! Hiszpania to mój drugi ukochany kraj, ale się rozmarzyłam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Szklany cudny! Wycieczki sa fajne, nawet te blizsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne naparstkowe zdobycze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Akwedukt robi wrażenie :).

    Bardzo fajne naparstki. Najbardziej mi się spodobał drugi i ostatni :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolekcjonerstwo, to dobry powód do wycieczek :)
    Bardzo fajne naparstki. Akwedukt wygląda imponująco!
    Szczęściara, że mogłaś tam być i zobaczyć ponownie piękno historii.

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne zdobycze z pięknej wycieczki Kochana :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne maleństwa. Sama nie zbieram, ale zawsze podziwiam u innych.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. chyba jeden z najpiękniejszych akweduktów na świecie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu słowo ! ;-)