wtorek, 3 stycznia 2012

CANDY - WYNIKI PO RAZ DRUGI

I jeszcze muszę wrócić do wczorajszego losowania i do komentarzy pod nim.

Po pierwsze i tu przyznaję się bez bicia, źle wpisałam w moim profilu adres mailowy. Błąd już naprawiony. Adres Blasiuk już mam.

Druga sprawa dotyczy zostawiania u  mnie komentarzy.
Moje komentarze nie są moderowane. Nie mają weryfikacji obrazkowej. I tu mnie zastanowiły komentarze, że ktoś się wpisał, a nie brał udziału, czy też jak Anko napisała: 'Jak szkoda, że nie ja' , a ja w ogóle nie kojarzyłam żeby się ona zapisała. Skołowało mnie to. O co chodzi?
Błąd wpisującego się ?  Chyba nie, skoro pod innym postem jego komentarz jest a pod tym nie.

Teraz już wiem.
Jeszcze raz sprawdziłam ustawienia i po raz drugi dziś przyznam się do błędu. Zaznaczone miałam (pewnie sama zaznaczyłam- i  nie pewnie ale na pewno) moderowanie komentarzy w postach starszych niż 14 dni. Ale niestety nie zaznaczyłam żeby  mi blog maila o tym wysłał. Uzbierało mi się w sumie 86 komentarzy.
Bardzo Was za to przepraszam.
I żeby nikt się na mnie nie gniewał postanowiłam tym osobom dać szansę na wygraną, skoro wczoraj przez moje gapiostwo tej szansy nie miały. (blogger fajny , ale jeszcze go do końca nie rozgryzłam).
Osoba wylosowana dostanie .... naparstek  plus niespodzianka.
Mam nadzieję, że wszyscy będą zadowoleni.
Wydrukowałam wszystkie zaległe posty, odrzuciłam te nie dotyczące candy. Małe losowanie, które wyglądało tak samo jak to wczoraj z tym że z drugim 'sierotkiem' i........   fotorelacja:

  I wygrywa Blue-Anna 
Adres mailowy poprawny. Ale ta sama zasada. Czekam tydzień i losuję drugi raz. ok?

A ja teraz muszę zaakceptować wszystkie zaległe komentarze, i z przyjemnością poznam Wasze blogi.

Do miłego!
i mam nadzieję że nikt się już na mnie nie gniewa.



8 komentarzy:

  1. to teraz ja napiszę: szkoda że to nie ja;)
    gratulacje dla dziewczyn:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To tylko zabawa, a że drugi raz nie mam szczęścia no cóż:(
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe no łądnie namieszałaś :)
    To bys mogła jeszcze wyłączyć tą obrazkową weryfikację, bo utrudnia życie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu słowo ! ;-)