środa, 4 stycznia 2012

PROSZĘ O UWAGĘ !

UWAGA , UWAGA,
Bardzo Was proszę o przeczytanie i jeśli możecie o pomoc dla synka naszej blogowej koleżanki Aneladgam.
A to kilka słów które Aneladgam napisała u siebie:

Mój ukochany Smyk od półtora roku objęty jest terapią wczesnego wspomagania rozwoju. Pisałam tu już półgębkiem to i owo, ale nadeszła pora, by powiedzieć co się dzieje (choć nawet lekarze nie umieją mi dokładnie powiedzieć na czym polega zaburzenie jego rozwoju). Mój wyczekany, wymarzony, cudowny synek jest obserwowany w kierunku autyzmu. Na szczęście rokowania są dobre, terapia odnosi skutek, Smyk robi postępy. Od września poszedł do prywatnego przedszkola integracyjnego, które częściowo finansuje nam miasto. Ale masa wyzwań jeszcze przed nami, przede wszystkim dużo pracy, ale też nakładów finansowych.

Na szczęście Smyk został objęty również pomocą Stowarzyszenia SALUTARIS i dzięki temu mogę zwrócić się do wszystkich z prośbą o przekazanie 1% podatku na rzecz mojego synka. Na wypełnieniu tej rubryki nikt nie traci, a Smyk może dużo zyskać. Od razu uspokajam - nie ma innej opcji na wydanie zebranych w ten sposób pieniędzy, jak tylko na rehabilitację i leczenie, ponieważ Stowarzyszenie udostępnia fundusze na podstawie faktur. Tak więc możecie mieć pewność, że wszelkie przekazane środki zostaną spożytkowane tak jak trzeba.

Szczegółowe informacje są TUTAJ


1% dla Dominika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde pozostawione tu słowo ! ;-)