wtorek, 13 listopada 2012

FUTERAŁ Z KWIATUSZKIEM

Trzy dni temu poszperałam w moich wyrobach tych nie dokończonych i moją uwagę przykuł 'dziurawy' futeralik. Taki sobie biedny leżał na dnie pudełka. Dobre pół roku.
Wzięłam, pooglądałam z każdej strony no i myślę co z nim dalej robić. Ale nic do głowy nie przychodzi.
Więc odłożyłam go i wzięłam się za szydełko , niteczki i powstał kwiatuszek. Tak jakoś mnie naszło na kombinowanie kolorowe. Zrobiony kwiatek odłożyłam  i .. . .  tak jakoś mi się go położyło na futerale. I to było TO !
Reszta poszła błyskawicznie.
Perełka, koraliki . . . 
A oto efekt końcowy :

Mi się podoba.
;-)



10 komentarzy:

  1. Mnie tez sie podoba :) Wykonany jest perfekcyjnie, kolory sa bardzo przyjemnie...

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się też podoba:)) bardzo ładny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubisz chyba robić takie szydełkowe rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem coś musi odleżeć, żeby przyszedł ten właściwy pomysł. Z kolorowym kwiatuszkiem futeralik wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo subtelny ten futeralik. Jak zrobić tak śliczny kwiatek?
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu słowo ! ;-)