wtorek, 27 listopada 2012

MÓJ TUTUŚ

Kończy dziś 6 lat !
Poważny wiek !
I tradycją jest że dzieci do szkoły przynoszą 'ciacho'.
A że moje dzieci mają kreatywne pomysły  to nie mogą tak po prostu przynieść zwykłego 'ciacha', ale ciacho ma być spersonalizowane.
Tutuś miłośnik LEGO zażyczył sobie właśnie w takim temacie.
I powstał klocek !


Ja wiem , że dzieło sztuki to nie jest, że masterchef'a ze mnie nie będzie, ale jak zobaczyłam rozanielony uśmiech Młodego to takich skrzydeł dostałam , że zaniosłabym dzieło na konkurs cukierniczy !! hehe
Dla takich chwil warto żyć ! i ciacha tworzyć ;-)

Tort zaniesiony dziś do szkoły, ciekawa jestem co Tutuś powie po powrocie.

W domu też czeka coś słodkiego ;-)


8 komentarzy:

  1. Jestem pełna podziwu! Co za tort!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. 100latek dla Tutusia:)
    A tort wspaniały!!! Prawdziwie hand made;) No i możesz być dumna, w sklepie takiego nie kupisz... A smak domowych tortów czy ciast jest niezapomniany!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogromny i baaaaaardzo smakowity! Samych słodkich dni dla synka :)) może być dumny z mamy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tort wygląda rewelacyjnie ;-)Fajny pomysł :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł świetny a największą nagrodą jest zadowolenie naszych maluchów. (Przepraszam za "maluchów" ;o) sto lat dla prawie doroślaka.
    Zapraszam tez do mnie http://bozenia.bloog.pl/id,332518444,title,Komentarz-pilnie-poszukiwany-candy,index.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Hola Madziu jak widzisz caly czas zagladam do Ciebie swietny tort ty to masz suerte que puedes llevar la tarta al cole w szkole u moich dzieci juz nie mozna przynosic domowej roboty nic a nic musi byc kupione w sklepie.Pozdrawiam serdecznie i sto lat dla synka.Joanna z Parli.

    OdpowiedzUsuń
  7. Musiał być przepyszny!
    Jak sobie przypomnę smak hiszpańskich kupnych ciast, to mnie mdli.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu słowo ! ;-)