wtorek, 6 listopada 2012

NAJ I ...ORGANIZACYJNIE

Uzbierało się tego ostatnio.

Buźka mi się uśmiecha bo moja ściana dostała wyróżnienie ;-)


Bardzo dziękuję !!
 *************************************************************

Dostałam wyróżnienie od Anny (Wojcieszek) 

                                       
 ************************************************************



**************************************************************

I jeszcze jedno , ale wstawię jak znajdę.

**************************************************************

Za wszystkie wyróżnienia bardzo dziękuję.  
Dostanie takiego znaczka wiąże się też  z obowiązkiem przekazania go dalej. Mi tyle czasu zajęło odebranie go , że teraz okazało się że już wszyscy go mają, albo mają napisane że wyróżnień nie chcą. Więc samolubnie zostawię je już u siebie i nikomu nie dam ;-)

*************************************************************

Statystycznie (bo licznik nie kłamie) rzecz ujmując, bardzo dziękuję że mnie odwiedzacie, chociaż ostatnio bardzo mnie tu mało. Obiecuję poprawę!
Witam wszystkich moich STU obserwatorów !!

 
 
 
 
 
 
 
+ roma, dicoflor, sebastian, agnieszka, bartczak.m, nuriko, anja, agnieszka ch. (bez obrazków) ;-)

Dziękuję , że jesteście !

I mój licznik właśnie teraz przeskoczył 20.000 !

I nie zdążyłam z łapaniem licznika. Ale szykuje się kolejna okazja!

Szczególne podziękowania dla Tych , którzy pozostawiają słówko ;-)


 
 


6 komentarzy:

  1. Gratulacje- obserwatorów masz 101 bo mnie nie widać ale zaglądam i pisuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje gratulacje, kolejnych 100 obserwatorów życzę :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Mnie setny obserwator umknął... A jaki licznik! Gratulacje!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje kochana z calego serducha...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu słowo ! ;-)