piątek, 21 grudnia 2012

SAL MIN I HAFCIKI FINAŁ !!

Zabawa zakończyła się wymianką ;-)

Dla mnie prezent przygotowała Zimna29.  Prosto z Francji przyleciały do mnie takie słodkości:


Bardzo dziękuję !!
Prezent bardzo mi się podoba!

Moja przesyłka poleciał do Anglii, do Hanulka. I tu muszę posilić się zdjęciem koleżanki, bo ja zapomniałam zrobić. Zawieszkę myszkową już znacie. dorzuciłam jeszcze kilka przydasi.


 
Podziękowania dla Dendrobium za zabawę !!
 I Wam dziewczyny, moje koleżanki wymiankowe ;-)


4 komentarze:

  1. Dziękuję pięknie za prezencik:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne drobiazgi przygotowałyście dla siebie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje slicznej wymianki i ja ciesze sie,ze wspolnie bralysmy udzial w tej swietnej zabawie...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu słowo ! ;-)