wtorek, 2 stycznia 2018

ZACZYNAMY NOWY ROK 2018

I jak tam? Zdrowie dopisuje? Zabawa sylwestrowa była? Wszyscy w całym kawałku?
U nas domowo. Tak sobie na tej obczyźnie świętujemy NASZĄ PIĄTKĄ.

Mój pierwszy wpis w tym roku zacznę bardzo miłym akcentem. A mianowicie przedstawieniem niespodzianki, którą sprawiła mi Ania z minionej epoki.
Niespodzianka dotarła zaraz po świętach. Zupełnie się nie spodziewałam (na tym właśnie polegają niespodzianki) . Ale jak zerknęłam na kopertę i zobaczyłam od kogo, to aż się wzruszyłam i od razu wiedziałam, że to będzie coś pięknego.

A było to tak :



Całość rozpakowana i zaczęło się dokładne oglądanie.

Piękna, cudowna kratka. Widziałam ją wcześniej na blogu Ani, ale nie przypuszczałam, że ona właśnie leci do mnie.


Znalazło się też coś dla naszego maleństwa. Misio i ręcznie haftowany śliniaczek. Oj nie wiem czy my go użyjemy :)


Kolejne prezenty super trafione w to co lubię najbardziej, gazetka z fajnymi pomysłami. Już wybrałam co pierwsze z niej uszyję. I notatnik HP - zaniemówiłam!!


Zestaw do haftu, zawieszka z jeżykiem i magiczny balwanek. A dlaczego magiczny? Tak sobie niewinnie wyglądał, a w środku miał zawieszkę balwanka.... i.... Ale do tego doszłam później, po podpowiedzi Ani - naparstek!


Tak sprytnie był schowany :


To jeszcze nie koniec. Materiały, tasiemka. Wszystko z "naszym" (moim i Ani) ulubionym motywem. I superaśne guziczki.


Czyż to nie jest wymarzona niespodzianka?


Aniu, nie potrawę Ci dziękować, bo samo dziękuję to za mało. Sprawiałaś mi wielką radość. I z tą radością zaczynam wpisy na blogu w tym roku.

Dziękuję i Wam również życzę samych radości.
A kto jeszcze Ani nie zna, to niech szybciutko tam biegnie i podziwia.

Myśli szczęśliwe.

13 komentarzy:

  1. Pięknie zostałaś obdarowana. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja się wzruszyłam :) Cieszę się, że mogłam sprawić Ci radość. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A śliniaczek ma się zabrudzić :D Po to jest.

      Usuń
    2. Ciężko z tym będzie, ale zawsze mogę go przykryć folią:)
      Haha!!!!
      :*

      Usuń
  3. cudne prezenty, od serca, aż czuć tę przyjaźń
    Magda jeszcze raz samych pięknych chwil

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super zostałaś obdarowana:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prezenty! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  6. To samo pomyślałam kiedy zobaczyłam ten śliniaczek u Ani na blogu - "bałabym się go użyć" ;) Cudne prezenty, a maleńki bałwanek rozbroił mnie do reszty 8)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prezenty dostaliście :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu słowo ! ;-)